سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه شنبه 103 مهر 17: امروز
090738.jpg
ایران ورزشى - آرسن ونگر مربى فرانسوى باشگاه فوتبال آرسنال انگلستان اعتقاد دارد حضور خولیو باپتیستا هافبک توانمند برزیلى در هایبرى آنقدر به تقویت آرسنال کمک خواهد کرد که این تیم مى تواند در فصل جدید لیگ برتر به قهرمانى دست پیدا کند.
این بازیکن ۲۴ ساله، چند ساعت پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات رئال مادرید اسپانیا را ترک گفت و به آرسنال ملحق شد و در عوض خوزه آنتونیو ریس اسپانیایى با جدایى از آرسنال به برنابئو رفت تا براى رئال مادرید بازى کند.
ونگر گفته است: باپتیستا مکمل خوبى براى تیم به شمار مى آید. او بازیکنى قدرتمند است و چون براى تیم ملى برزیل بازى مى کند بى گمان توانایى هاى زیادى دارد. باپتیستا در آرسنال از این هم بهتر خواهد شد و بى گمان حضورش براى ما از هر جهت مفید خواهد بود.
باپتیستا نیز بیان کرده است: مدت هاست که نتوانسته ام در افتخارات بزرگ سهیم شوم و امیدوارم که در آینده نزدیک با آرسنال به این هدف نایل آیم. تقریباً تمام بازیکنان این تیم را مى شناسم.
گیلبرتو در تیم ملى برزیل با من همبازى است و به جز او تیه رى آنرى و فابرگاس را خوب مى شناسم و از اینکه مى توانم در کنار این بزرگان بازى کنم، بسیار خوشحال هستم.
ونگر براى فصل جدید ویلیام گالاس مدافع ملى پوش و فرانسوى چلسى را نیز به خدمت گرفته ولى در عوض اشلى کول را از دست داده است و اکنون به این مى اندیشد که چگونه مى تواند افتخارات گذشته آرسنال را باز هم تکرار کند.

 نوشته شده توسط مجید باشی در یکشنبه 85/6/12 و ساعت 1:58 عصر | نظرات دیگران()

بالا

بالا